Predomislili ste se? Nikakav problem!


Baš kao što je jednostavno kupiti, u Kalisi prodavnici je jednostavno i predomisliti se i vratiti kupljenu robu. Bez ikakvih komplikacija. A osmeh na licu naših zaposlenih je jednako širok i kada kupujete i kada vraćate proizvod. Da bismo vam to i dokazali,
produžili smo zakonski rok za vraćanje robe sa 15 na čak 21 dan! I ne samo to. Kod nas možete uvek očekivati potpuno iskren razgovor na ovu temu a mi ćemo se potruditi da vas informišemo o svim Vašim pravima koje možete kod nas ostvariti. Jer, samo zadovoljna mušterija je dobra mušterija i od te filozofije ne odstupamo ni za milimetar!

Ukoliko niste 100% zadovoljni odabranim proizvodom, pred Vama su tri nedelje (od momenta preuzimanja robe) u kojima ga možete vratiti ili zameniti za neki drugi. Proizvod možete vratiti koristeći kurirsku službu ili lično u našoj poslovnici.

Ono što bismo Vas najljubaznije zamolili je da proučite uslove vraćanja,  jer postoje određeni proizvodi specifičnih karakarkteristika i namena za koje postoje određena odstupanja od opštih uslova vraćanja kupljenih proizvoda.

Koraci u proceduri vraćanja proizvoda:

  1. Popunite formular o vraćanju, najkasnije 21 dan od dana kupovine ili isporuke.

  2. Proverite da li je proizvod na bilo koji način oštećen u vremenu nakon kupovine.

  3. Odaberite jednu od ponuđenih varijanti:

  • Zamena za isti model / isti model u drugoj varijanti ili drugi model iz iste kategorije)

  • Zamena za drugi proizvod (uz doplatu ili isplatu razlike u ceni)

  • Kompletan povraćaj novca

  • Zamena za Kalisi kupon sa iznosom vrednosti spornog proizvoda (važeći u svakoj Kalisi poslovnici ili pri online kupovini i sa rokom trajanja od 24 meseci)

  1. Kada se zahtev za vraćanje/zamenu odobri, bićete obavešteni i možete odabrati novi proizvod ili preuzeti svoj novac/kupon.

Koje proizvode mogu da vratim?

Svaki proizvod koji je kupljen u Kalisi prodavnici (u poslovnici ili online) možete vratiti nakon 21 dana samo ukoliko proizvod nije pretrpeo bilo kakva oštećenja ili kvar usled neodgovornog rukovanja njime. Proizvod će biti prihvaćen samo ukoliko je u istom stanju kao i pri kupovini ili ukoliko je došlo do kvara greškom proizvođača. Svaka detektovana prekomerna upotreba proizvoda, ogrebotine, mrlje, neravnine ili mehanički i električni potresi automatski diskvalifikuju proizvod za povraćaj novca ili zamenu. Takođe, nekompletni proizvodi ne ulaze u razmatranje.

Originalnu ambalažu robe koju želite da vratite morate sačuvati tokom 21 dana kako biste proizvod za zamenu ili vraćanje doneli zapakovan. Originalna ambalaža mora biti očuvana bez tragova otvaranja osim promene lepljive trake. Pored toga, originalne etikete, sertifikate, garanciju, račun i bilo koju drugu vrstu dokumentacije koja vam je prilikom kupovine uručena, neophodno je priložiti pri reklamaciji ili vraćanju.

Ukoliko je proizvod kupljen na akciji koja podrazumeva bilo kakvu vrstu poklona koja uz njega ide, dužni ste da ga priložite u idealnom stanju kako bi se Vaš zahtev uzeo u razmatranje a novac bio u potpunosti isplaćen.

Više primeraka istog proizvoda koji želite da vratite mora biti neotpakovano osim jednog na osnovu kojeg ste se i odlučili da je neodgovarajući.

Ako ste se odlučili za opciju povraćaja novca, umesto zamene, čitav iznos može biti isplaćen ili lično i direktno u nekoj od naših poslovnica ili uplatom na račun / karticu za koje nam dostavite informacije. Nakon najkasnije 14 dana od odobrenja zahteva, novac možete podići sa Vašeg računa ili kartice.

Kada se odlučite da robu vratite u prodavnicu, možete iskoristiti mogućnost kurirske službe da nam proizvod dostavi i na taj način uštedite sebi vreme i trud. Iznos ove usluge zavisi od veličine proizvoda i Vaše udaljenosti od naše najbliže poslovnice.

Određene grupe proizvoda i posebni uslovi vraćanja:

Računari: laptopovi i desktop PC:

  • Pre nego što vratite neki od ovih proizvoda,  molimo Vas da ukinete lozinku koju ste eventualno instalirali prilikom prvog korišćenja. Kao i sve naloge koje ste otvorili, kako bismo sa lakoćom mogli vratiti proizvod u njegovo originalno, fabričko stanje softvera.

  • Ne možete vratiti ove proizvoda ako ste obrisali (deinstalirali) operativni sistem ili druge programe koje smo vam isporučili

  • Ne možete vratiti ove proizvode ako ste aktivirali OEM licencu za operativni sistem ili programe.

Mobilni telefoni, tableti i oprema:

  • Prilikom vraćanja nekog od ovih proizvoda, molimo Vas da ukinete lozinku koju ste eventualno instalirali prilikom korišćenja. Kao i sve naloge koje ste otvorili.

  • Bilo koji od proizvoda iz ove grupe može biti vraćen ili zamenjen samo ukoliko deinstalirate operativni sistem i ostale programe koje ste odabrali za korišćenje ili povezivanje sa Vašim mobilnim telefonom, tabletom i ostalim uređajima.

  • Možete vratiti zaštitne folije za ekran samo ako nisu korišćene

  • Sa svih uređaja koji imaju mogućnost foto ili video snimanja – obrisati sav materijal.

Štampači, skeneri i potrošni materijal:

  • Možete vratiti ove proizvode ako niste raspakovali potrošni materijal.

Bela tehnika:

  • Možete vratiti ove proizvode ako su bez oštećenja i zaštićeni za transport po preporukama proizvođača

Mali kućni aparati:

  • Možete vratiti ove proizvode osim ako nisu vidljivi tragovi korišćenja

 Lepota i zdravlje:

  • Proizvodi za ličnu upotrebu mogu biti vraćeni samo ukoliko su u svojoj originalnoj ambalaži i ukoliko delovi za higijenu nisu vidljivo korišćeni, iz zdravstvenih razloga i daljeg rukovanja proizvodom.

Specijalno naručeni proizvodi, nezavisni od proizvodnih kategorija u ponudi:

  • Proizvodi iz ove kategorije, naručeni posebno na Vaš zahtev, mogu biti vraćeni samo u slučaju kvara ili greške proizvođača. Proizvod se reklamira samo pod tim uslovima vraćanja i zamene, u zavisnosti od kategorije pod koju spada.

  Proizvodi kupljeni Kalisi vaučerom:

  • Svaki proizvod plaćen u potpunosti Kalisi vaučerom se tretira kao regularno plaćena roba i spada pod sve gore-navedene uslove vraćanja i zamene, u zavisnosti od kategorije pod koju spada.

  • Ukoliko je proizvod delimično plaćen kupovinom na rate, može Vam biti vraćen samo već otplaćeni deo novca. 

Kalisi poklon vaučer:

  • Poklon vaučer ne može biti unovčen. Proizvod plaćen poklon vaučerom se reklamira pod svim gore-navedenim uslovima vraćanja i zamene, u zavisnosti od kategorije pod koju spada.

Nadamo se da smo vam iscrpno objasnili našu politiku reklamacije, tj. vraćanja i zamene kupljenog proizvoda. Ukoliko imate još nedoumica, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo ih otklonili i odgovorili na svako vaše pitanje.

Želimo Vam prijatnu kupovinu. Opustite se, jer uvek možete da se predomislite!